Űrhajóval házfalakon át
Címkék: kampány gödör matt rosenberg big integrált spaceship digitalfestival
2009.04.07. 14:53
A kukkolás élményével ajándékozta meg tengerentúli nézőit az HBO. A legrangosabbak közé tartozó cannes-i reklámfesztiválon Grand Prix díjat elhozó kampány lényege, hogy a néző egy csak résnyire nyitott függöny mögül figyelő személlyé változzon; azaz (végre) önmagává. És hogy mi köze ennek az űrhajózáshoz?
A Big Spaceship nevű digitális ügynökség volt a kreatív motorja a kampánynak. Képzeljünk el egy brand kommunikációt, ahol a digitális technológia párosul egy sor újszerű megoldással és mindez ki van vetítve olyan extra felületekre, mint pl. egy manhattani bérház fala. Az igazi "voyeur-öknek" ebben segít az alábbi videó:
A falakat is átütő eredményekről és további kampányok tapasztalatairól pedig személyesen Matt Rosenberg, a Big Spaceship taktikai guruja számol be a DigitalFestival-on. Enter here!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.