A kukkolás élményével ajándékozta meg tengerentúli nézőit az HBO. A legrangosabbak közé tartozó cannes-i reklámfesztiválon Grand Prix díjat elhozó kampány lényege, hogy a néző egy csak résnyire nyitott függöny mögül figyelő személlyé változzon; azaz (végre) önmagává. És hogy mi köze ennek az űrhajózáshoz?

A Big Spaceship nevű digitális ügynökség volt a kreatív motorja a kampánynak. Képzeljünk el egy brand kommunikációt, ahol a digitális technológia párosul egy sor újszerű megoldással és mindez ki van vetítve olyan extra felületekre, mint pl. egy manhattani bérház fala. Az igazi "voyeur-öknek" ebben segít az alábbi videó:

 

A falakat is átütő eredményekről és további kampányok tapasztalatairól pedig személyesen Matt Rosenberg, a Big Spaceship taktikai guruja számol be a DigitalFestival-on. Enter here! 

A bejegyzés trackback címe:

https://digitalfestival.blog.hu/api/trackback/id/tr881051862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


Szex, politika, fika - videó





Olvasók

DigitalFestival hírek